UPDATE - GAAT NIET DOOR - Klusdag Moba 10 oktober

Dinsdag, 22 september 2020

Beste nachtpashouders van de Grote Veenderplas (Moba), bij deze willen we jullie uitnodigen voor de klusdag op de Grote Veenderplas (Moba).

Ook dit jaar ben je als nachtpashouder van de Grote Veenderplas verplicht om tenminste één onderhoudsdag aanwezig te zijn per kalenderjaar, conform A.L.V. 2006. Mocht je zonder geldige reden niet aanwezig zijn op één van de twee klusdagen en heb je jezelf niet afgemeld bij secretariaat@hsvbarneveld.nl dan komt je nachtvispas voor 2021 te vervallen.

Datum:
Zaterdag 10 oktober 2020

Tijd:
Om 09.00 uur beginnen we met een kopje koffie.

Wat moet er gebeuren:
Stekverbetering, snoeien, afval opruimen, paden en stekken snoeien, enz. Buiten het feit dat er gewerkt moet worden is het een mooie afsluiting van het visseizoen. En er is ook zeker tijd om met elkaar in gesprek te gaan.

Meenemen:
Het is slim om een paar werkhandschoenen mee te nemen en een paar stevige schoenen aan te trekken. Breng bij voorkeur ook een snoei- en of heggenschaar, zaag, bats, laarzen, lieslaarzen/waadpak mee.

Goed om te weten:
Er wordt voor een broodje en een drankje gezorgd.

De kluscommissie,
Maurits