Graskarper van 5 kilo hapt toe tijdens BKV Koppelwedstrijd witvis

Donderdag, 23 juni 2022

Veertien deelnemers stonden afgelopen zaterdagochtend klaar om mee te loten voor de Koppelwedstrijd Witvis. Na de loting werd duidelijk wie er die dag met elkaar zouden gaan vissen en op welke plaats. Rond de klok van acht uur ging het vertrouwde startsignaal dat het aas het water in mocht.

De eersten vangsten volgden al snel. Na een aantal uren gevist te hebben, klonk om half twaalf het eindsignaal. De wedstrijd zat erop en er kon gewogen worden. Er zijn een mooi aantal vissen gevangen waaronder een graskarper van vijf kilo. De wedstrijd werd afgesloten met een hapje en een drankje. Tijdens de prijsuitreiking aan het eind van dit jaar worden de bekers uitgedeeld.