Twee nieuwe bestuursleden voor HSV Barneveld

Vrijdag, 1 juli 2022

Afgelopen ALV zijn er twee nieuwe bestuursleden gekozen. Graag stellen wij ze aan je voor.

Michael Janssen; Algemeen bestuurslid en Klus coördinator

Michael aan het woord;

“Mijn naam is Michael Janssen, ik kom uit Harderwijk. Ik ben lid van HSV Barneveld sinds 2002 en vis met name veel in het Aanschotergat. Ondanks dat er rondom Harderwijk veel water is, beschouw ik Aanschoten als mijn thuiswater. Ik heb hier veel gezien en mooie momenten meegemaakt, zelf ben ik altijd bereid om de boel daar netjes te houden en leuk te houden voor iedereen. Hierbij heb ik veel mensen leren kennen en vrienden gemaakt. Sinds een paar jaar ben ik ook controleur geworden om alles in goede banen te houden. Ook vis ik wel eens op andere wateren in Barneveld, met name de Koewei en het Mobagat trekt mij. Ik heb mijzelf aangemeld voor een functie in het bestuur om nog meer voor onze mooie wateren en de vereniging te kunnen betekenen. Ik zal mij hier met volle zin voor inzetten en hoop mijn steentje goed te kunnen bijdragen”.

Patrick van den Heuvel; Algemeen bestuurslid en Hoofdcontroleur

Patrick aan het woord;

“Mijn naam is Patrick van den Heuvel, 32 jaar en woonachtig in de Valk te Lunteren. Ik ben getrouwd en heb twee zoons. Zelf vis ik nu ongeveer 8 jaar gericht op karper. Ook buitenlandtrips vind ik erg leuk en dan met name achter de Franse karpers aan jagen. Mijn hobby’s naast het karpervissen is darten, ook ben ik gek op dieren en heb thuis als hobbyboer een stal vol met kalveren. In het verleden heb ik al eens samen met wat andere enthousiaste mensen in de kluscommisie bij onze HSV gezeten. Door de geboorte van onze eerste zoon was daar geen tijd meer voor. Nu de jongens wat ouder zijn, lijkt het me weer erg leuk om me in te zetten voor onze mooie vereniging en daar te helpen waar nodig is. Tot aan de waterkant, maak er mooi hengelsportseizoen van.”