'Hij is ape-trots thuisgekomen'

Donderdag, 22 september 2022

Het zal de meeste mensen niet ontgaan zijn dat onze hengelsportvereniging dit jaar een feestje te vieren had. We bestaan dit jaar immers al 75 jaar. En wat doe je als hengelsportvereniging hieraan? Juist! Vissen natuurlijk! Het weer was ons goedgezind en de opkomst was met 80 vissers best behoorlijk. We hadden vier verschillende vijvers exclusief afgehuurd bij Toms Creek in Lelystad.

Voor de jeugdleden onder de 18, zonder eigen vervoer, was een grote touringbus gehuurd die dag zodat iedereen mee kon die dat wilde.
Altijd mooi om aan de andere kant van de vijvers de 'oehhhhh's en aaaahhhhh's' te horen nadat een jeugdlid de vangst van zijn leven zojuist heeft binnengehengeld.

We kregen een bericht van één van de ouders met “hij is apetrots thuisgekomen”. Daar doen we het allemaal voor natuurlijk. Zie de fotocollectie, waarbij ikzelf de gelukkige was om een heuse 2 meter + vis te mogen landen in het bijzijn van de halve vijver die kwam kijken.

We mogen terugkijken op een bijzonder geslaagde dag en de meeste vissers gingen naar huis met een big smile.