Witvissen opgelet, onze jeugd komt er bijna aan!

Donderdag, 18 april 2024

Yes, yes, yes, yes, yes! De Wisviscompetitie voor de jeugd gaat bijna van start. We hebben er ongelooflijk veel zin in en de jeugd ook blijkt wel, want we hebben de eerste junioren al zien vissen. Heb je zin om mee te vissen in competitieverband? Gezellig met elkaar? Meld je dan aan, we hebben je er graag bij. Check onze flyer en zet alle wedstrijden alvast in je agenda. Kun je een keer niet? Geen zorgen, dan doe je gewoon mee wanneer je wel kan. Woensdag 29 mei vissen we onze eerste wedstrijd. Zien we je dan? Yes? Super!