Rick Copier wint eerste competitie wedstrijd HSV Barneveld

Dinsdag, 23 april 2024

Zaterdag 20 april is de eerste senioren competitiewedstrijd van 2024 gevist op Singel Noord. De verwachtingen van het weer vielen uiteindelijk alles mee.

Tussen wat kleine regenbuien door liet de zon zich toch regelmatig zien. De vangsten daarentegen vielen wel tegen. Zo ving de één een enkel visje en de ander twee mooie brasems. Na 4 uur vissen zijn de vangsten geteld en gewogen en werd Rick Copier de winnaar van deze wedstrijd. Met een totaal van 6 vissen en 3629 gram aan gewicht. De volgende wedstrijd van de senioren staat gepland op 25 mei aan de Hoge Vaart in Zeewolde.