ZomerVISkaravaan komt naar Barneveld

Dinsdag, 2 juli 2024

Heb jij kinderen tussen de 8 en 14 jaar of val je zelf in deze leeftijdscategorie? Dan nodigen we je graag uit voor de ZomerVISkaravaan. In samenwerking met Hengelsportvereniging Barneveld wordt er een supergaaf JeugdVISevent georganiseerd op zaterdag 24 augustus 2024 bij het VISwater aan het Jan Seppenplein, ter hoogte van Jan Seppenplein 70 in Barneveld.

Het JeugdVISevent duurt van 09.30 tot 14.30 uur. De activiteiten zijn niet tijdsgebonden dus je kunt meedoen wanneer je maar wilt. Zorg er wel voor dat je je vooraf hebt aangemeld. De organisatie zorgt voor hengels, aas, voer en iets te drinken. Een lunchpakket moet je wél zelf meenemen.

Over de ZomerVISkaravaan
Door het hele land, dus ook bij jou in de buurt, vinden in de maanden juli, augustus en september 41 ééndaagse JeugdVISevents plaats. Hier is van alles te beleven voor de jeugdige deelnemers: zelf vissen onder begeleiding van professionals, het maken van je eigen vistuigje, het leren omgaan met gevangen vis (zoals het onthaken) en het werpen op targets! Alle kinderen die meedoen krijgen ook een goodiebag en een gratis hengel.

Inschrijven vol=vol
Meer informatie over de ZomerVISkaravaan en de locaties van alle JeugdVISevents is te vinden op www.stekkie.nl. Hier kunnen ouders hun kind per locatie digitaal inschrijven voor deelname. De deelname is voor kinderen van 8 t/m 14 jaar en is beperkt tot maximaal 75 kinderen, dus vol=vol! Ook in Barneveld kunnen er op zaterdag 24 augustus maximaal 75 kinderen meedoen, wees dus op tijd met inschrijven.

Vorig jaar konden we rekenen op een hele grote opkomst en waren we volledig volgeboekt. Schrijf je daarom zo snel mogelijk in.

Voor vragen kun je terecht bij Alisha Hansma of Jarno Veldhuizen, via tel. 030-6058400 of via het mailadres zomerviskaravaan@sportvisserijnederland.nl.

Voor meer informatie over het lokale JeugdVISevent ga je naar www.hsvbarneveld.nl.

SCHRIJF JE HIER IN