Agenda en reglement jeugdcompetitie geactualiseerd

Woensdag, 20 januari 2016

In de afgelopen week is de agenda van de witvis avondcompetitie voor de jeugd online geplaatst en het wedstrijdreglement is geactualiseerd.

In 2016 vissen we drie keer op de grote ronde vijver aan de Henri Dunantlaan op de Vaarst en gaan we twee keer vissen op de ronde vijver in de wijk Norschoten. In totaal houden we dus vijf keer een ‘fish o mania’ wedstrijd. Dat houdt in dat je als deelnemer al je concurrenten goed in de gaten kunt houden. Je ziet precies waar en hoe de andere deelnemers vissen, wie de meeste vissen vangt, enzovoorts. En dat geeft nog meer spanning, lering en gezelligheid.

De jeugdbegeleiders zien al uit naar de eerste wedstrijd. Bart heeft in de winter geoefend in de haven van Harderwijk en heeft heel wat tips voor de jeugd bij elkaar gevangen. Wim had de verrassing voor de competitie van 2016 bekend gemaakt tijdens de bekeruitreiking. In 2016 hanteren we geen inschrijfkosten voor deelname aan de jeugdcompetitie. Dus als je lid bent van de vereniging mag je gezellig mee vissen met je leeftijdsgenootjes. Nieuwe leden zijn ook van harte welkom.

Op de foto hierboven zie je de vis die is uitgezet als proefproject. Voor zowel het bestuur, de verschillende commissies, de wedstrijdvissers en alle leden is het van groot belang om in de zomermaanden een goed beeld te krijgen of dit proefproject een gunstige en positieve uitwerking heeft.

Net als vorig jaar, mogen de jeugdvissers die vóór 1 januari 2004 geboren zijn, deelnemen aan twee competities. Naast de avondcompetitie mogen zij ook op zaterdagochtend de uitdaging aangaan en mee vissen met de senioren witvis competitie. Daarmee maken zij kans op de Koningsbeker, de R. Ravenhorst wisseltrofee en de Kanjercup. Het nieuwe reglement en de wedstrijdkalender voor de senioren competitie volgt binnenkort.

Ben je lid en wil je ook graag mee vissen met de diverse wedstrijden die HSV Barneveld organiseert? Kom ook en doe gezellig mee. De wedstrijdbegeleiders en -commissieleden zijn er altijd om je te helpen en om vragen te beantwoorden. Dit geldt voor alle wedstrijdactiviteiten. Ben je nog geen lid en wil je ook deelnemen? Vraag dan je lidmaatschap aan zodat ook jij nog mee kunt doen aan de competitie van 2016.

Heb je vragen? Neem dan contact met ons op per e-mail via wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Met vriendelijke vissersgroeten,

Wedstrijdcommissie HSV Barneveld