Felicitaties voor Marco Spelt

Zaterdag, 4 juni 2016

Zaterdag vertegenwoordigde Marco Spelt HSV Barneveld tijdens de federatiewedstrijden voor junioren. Hij wist in een moeilijke wedstrijd met veel kleine vis een goede prestatie neer te zetten. Dit deed hij door ruim 2200 gram vis te vangen.

Hiermee kwam hij ongeveer 300 gram te kort om zich te kronen tot federatie kampioen. Deze visdag gaf hem veel lering en als beloning een prachtige beker en een enveloppe met inhoud. Ook met het behalen van een tweede plaats, al ging Marco naar Ede om te gaan winnen, is deze prestatie een felicitatie waard.

Dus bij deze Marco, gefeliciteerd!