HSV Barneveld ‘Fotowedstrijd’

Vrijdag, 10 april 2020

Hallo fanatieke vissers! Namens HSV Barneveld willen wij iedereen steunen die getroffen wordt door het coronavirus. Ook voor ons als vereniging heeft dit gevolgen. Visuitzettingen worden uitgesteld, bijeenkomsten worden afgelast en onze viswedstrijden kunnen niet doorgaan. Voor dit laatste hebben wij een alternatief gevonden.

Wij vissers zullen zeker in deze tijden veel aan de waterkant te vinden zijn. Dan worden er uiteraard mooie vangsten gedaan. Helaas kun jij nu niet meedoen met een wedstrijd, maar wat dachten jullie van een wedstrijd online? Binnenkort zullen wij een fotowedstrijd online gaan opzetten. Of je nu witvisser, roofvisser of karper visser bent, dat maakt niet uit. Weet jij een gave, unieke of gewoon een leuke foto te maken van een vangst, stuur dan je foto in en win een leuke prijs.

In de loop van volgende week zullen we het emailadres bekend maken waar je jouw foto naartoe kan sturen. Succes allemaal!