Jeugd competitie weer van start gegaan. Ook de vissen moesten weer even wennen.

Donderdag, 1 juli 2021

Yes, wat waren we blij dat we na lange tijd weer een competitie konden organiseren. Vorige maand werden de eerste witviswedstrijden weer gevist door de jeugd. Het was niet alleen voor ons even wennen, maar ook voor de vissen. Het duurde dan ook even voordat iedereen beet had.

In juni visten we twee keer op de Vaarst en één keer op Norschoten. Rond de klok van zes kwam iedereen bij elkaar bij het water. Nadat er geloot was voor de stekken ging rond half zeven het fluitsignaal en konden onze jonge vissers weer samen de hengel uitgooien.

De derde en laatste wedstrijd van juni was geen makkelijke avond. De aanbeten waren traag, maar voorzichtig wist toch elke deelnemer vis te vangen. Om half negen werd de wedstrijd gestopt en de vis geteld en gewogen.

Benjamin wist de eerste prijs binnen te halen bij de A jeugd en Jesse bij de B jeugd. De volgende jeugdwedstrijden witvis is 7 juli bij vijver in de wijk Norschoten.