Koppelwedstrijd op de Koewei zeer geslaagd. Een top dag!

Maandag, 19 juni 2023

Afgelopen zaterdag is de witvis koppelwedstrijd gevist. Rond een uur of zeven ‘s morgens mochten we maar liefst zestien vissers verwelkomen op de Koewei om de witvis koppelwedstrijd te vissen. Na het loten vertrok iedereen naar hun stek om ter plaatse de hengels klaar te zetten.

Om acht uur klonk het startsignaal en begon de wedstrijd. Vol spanning werd er naar de dobbers gekeken en het duurde niet lang of de eerste vissen werden gevangen.

Er is deze wedstrijd goed gevangen. Veel voorn, brasem en zeelt.

Om twaalf uur was de wedstrijd afgelopen. En dat was maar goed ook, want het was nog best warm om in de felle zon te zijn.
Toen volgde natuurlijk een spannend moment; het wegen van de gevangen vis. Na het wegen werden de winnaars bekend. Dante en Adriaan zijn de winnaars van deze wedstrijd met 5 kg en 232 gram aan vis in hun net.

Al met al een mooie wedstrijd met mooi weer waar alle vissers goed vis hebben gevangen.