Inschrijving Karper Koppel wedstrijd MOBA geopend

Vrijdag, 17 juni 2022

Onder leiding van Gerard Bovenkamp en Henk Waaijenberg wordt er van vrijdag 8 juli op zaterdag 9 juli weer een Karper Koppel wedstrijd gevist op de Moba. De organisatie van deze wedstrijd ligt in handen van Joost Maasland. Deze wedstrijd is ongekend populair binnen onze vereniging, wees er daarom snel bij om je op te geven. Er is plek voor zeven koppels en de eerste hebben zich al ingeschreven.

Inschrijven kan tot 30 juni 18.00 uur, maar zoals gezegd kent de wedstrijd veel fans, waardoor je er echt zo snel als mogelijk bij moet zijn om een plek te bemachtigen. Inschrijven kost 15 euro per persoon en 30 euro per koppel. De totaalsom van het inschrijfgeld investeren we in prijzen. Voor de eerste, tweede en derde plaats is er een Zoo&Zo bon t.w.v. 100 euro, 80 euro en 40 euro. En degene met de zwaarste karper krijgt een bon van 20 euro om te besteden bij Dierenspeciaalzaak Zoo&Zo. Inschrijven kan rechtstreeks via Joost Maasland, 06 - 218 407 22

Het programma ziet er als volgt uit:

Loting : 30 juni 18.00 uur (bericht via Whatsapp)
Aankomst: vrijdag 8 juli, 18.00 uur (Verzamelen P-Platas achter het hek (Whatsapp groep)
Starttijd: vrijdag 8 juli, 19.00 uur
Eindtijd: zaterdag 9 juli, 15.00 uur
Prijsuitreiking : zaterdag 9 juli 16.00 uur (na controle netheid stekken)

Er wordt een Whatsapp groep aangemaakt voor de communicatie en vangsten. De wedstrijdleiding bevindt zich bij de 1ste stek na het hek, zij doen de controle rondes en zijn beschikbaar voor de vangstregistratie.

Zorg zelf voor eten en drinken. Vanuit de organisatie staat ook een lekkere traktatie te wachten, maar moet je echt zien als een extraatje op datgene wat je zelf meebrengt. De traktatie wordt overigens verzorgd door Bakkerij de Vries.
Het is NIET de bedoeling om je auto bij Boer Schimmel te parkeren, dit is niet toegestaan. Ook is het niet toegestaan om je auto langs de weg van Boer Schimmel te parkeren. Wij vragen hierom vriendelijk om je medewerking, de wedstrijdleiding gaat hier ook op toezien.

Er zijn 7 stekken, zie de afbeelding, met de klok mee startend vanaf de grote boom dit is stek 1.

Voor meer informatie kun je het wedstrijd reglement doornemen.

Wij hebben er weer zin in! We hopen jij ook!