Om 4.00 uur aan de bak tijdens de junior koppel wedstrijd op Aanschoten

aug 2023

Afgelopen vrijdagmiddag was het zover, de start van de junior koppel wedstrijd. Op de fiets, of gebracht, arriveerden de vissers. Rond 17.00 uur begonnen we met de verloting van de stekken/steigers op Aanschoten. Nog voordat iedereen naar de aangewezen plek vertrok, kreeg iedere deelnemer een goody bag van Zoo&Zo. Daarna kon gelijk gevist gaan worden.

ZomerVISkaravaan 2023

aug 2023

Op zaterdag 19 augustus werd er volop gevist tijdens de ZomerVISkaravaan 2023. Maar liefst 125 kinderen kwamen vissen aan het Jan Seppenplein in Barneveld. Het werd een fantastische dag. Heerlijk weer, veel gevangen en super gezellig. De fantastische foto's werden gemaakt door Henk Waaijenberg.

Afsluiting 2019 met mooie visuitzetting

dec 2019

Zaterdag 21 december heeft HSV Barneveld weer een mooie visuitzetting gedaan.

Foto's Prijsuitreiking 2019

dec 2019

Woensdagavond 4 december stond de tafel weer vol met prijzen, wachtend om uitgedeeld te worden aan de winnaars.

Mooie visuitzetting voor HSV Barneveld

dec 2018

Zaterdag 15 december jl. heeft viskwekerij van de Put een fantastisch mooie partij vis geleverd aan HSV Barneveld.

Prijsuitreiking 2018

dec 2018

Woensdag 12 december 2018 stond de jaarlijkse prijsuitreiking weer op de agenda van HSV Barneveld.

Bekijk fotoalbum

Powerbait, meelwormen en wasmotten vlogen over de vijver tijdens Vrijwilligersdag

okt 2018

Ook dit jaar stond de jaarlijkse Vrijwilligersdag weer op de agenda. Zaterdag 20 oktober rond de klok van 11.45 uur verzamelden 16 vrijwilligers zich bij de forellenvisvijvers van de Kamphoeve in Ommeren. Onder het genot van een fris windje, maar af en toe een heerlijk zonnetje, werden alle tactieken besproken. Toen het hek om 12.30 uur open ging, was het rennen om de beste stek te bemachtigen. Nog geen minuut later vlogen de eerste felgekleurde stukken powerbait, meelwormen en wasmotten over de vijver. Het was niet zo een flitsende start als andere jaren maar er werden een paar mooie exemplaren gevangen.