Rabobank Clubkasactie weer van start. Steun HSV!

Zondag, 5 oktober 2014

Ook dit jaar organiseert Rabobank Barneveld-Voorthuizen de Rabobank Clubkasactie. En HSV Barneveld doet mee! Help jij ons aan zo veel mogelijk stemmen? Elke stem is geld waard!

Jouw stem is geld waard
Klanten van Rabobank Barneveld-Voorthuizen die ook lid zijn van de bank ontvangen rond 6 oktober een unieke stemcode waarmee er via de website van de Rabobank gestemd kan worden op de vijf favoriete verenigingen uit de gemeente Barneveld en Achterveld. Een unieke en makkelijke manier om de vereniging te steunen.

De Clubkasactie
Leden van Rabobank Barneveld-Voorthuizen kunnen hun stem uitbrengen op de vereniging(en) of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen wij als vereniging ontvangen, des te meer geld ontvangen we. De stemmen zijn dus geld waard!

Ben je al lid van de Rabobank?
Vraag na of je lid bent van de bank en stem tussen maandag 6 oktober tot en met donderdag 16 oktober op HSV Barneveld. In de stemperiode kan je ook eenvoudig gratis lid worden van de bank. Meer informatie over het lidmaatschap en de Rabobank Clubkasactie staat op www.rabobank.nl/barneveld-voorthuizen.

Help jij ons om onze clubkas de spekken? Alvast bedankt! Klik hier voor de stempagina.