Paula Terpstra gaat de PR voor HSV B’veld verzorgen

Zaterdag, 3 januari 2015

Vorig jaar heeft het bestuur zich sterk gemaakt voor de komst van een nieuwe website. En dit is gelukt, via via kwamen wij in contact met Paula Terpstra en zij ging ...

deze uitdaging aan. Eind september stond de nieuwe site online en aansluitend sloot zij zich aan bij onze vereniging in de rol van webmaster. Ook na de lancering van de site hebben wij veel met elkaar samengewerkt en dit leverde veel nieuwsberichten en een continu actuele website op. Wij hebben hier veel positieve reacties op gekregen en hebben als bestuur besloten meer promotionele activiteiten te ontplooien. Wij zijn dan ook verheugd om te kunnen melden dat Paula Terpstra, vanaf 1 januari 2015, de PR gaat verzorgen.

Paula: “Ik heb al heel wat sporten beoefend, van volleybal tot kickboksen en van tennis tot fitness, maar de hengelsport ontbreekt op het lijstje. Het afgelopen jaar ben ik de hengelsport steeds meer gaan waarderen. Afgelopen zomer heeft mijn zoon van zes jaar veel lol gehad toen hij grondel na grondel uit de Moezel wist te halen. Zodra de hengel in het water lag, had hij beet. Hij leerde in no-time een aantal basistechnieken en had schik voor tien. In mijn familie- en kennissenkring ken en spreek ik hobby- en wedstrijdvissers en zelfs mijn zus overweegt dit jaar lid te worden van HSV Barneveld!

Al ruim vijftien jaar heb ik ervaring in het communicatievak. In het dagelijks leven werk ik als Event Manager bij Orlaco in Barneveld. Orlaco produceert camera- en monitorsystemen voor zicht in de blinde hoek bij voer- en vaartuigen. Ik woon in Barneveld, ben getrouwd en ik ben de trotse moeder van Sander en Kim. Ik kijk ernaar uit om samen met het bestuur nog meer vorm te geven aan de PR voor HSV Barneveld en tips van leden zijn altijd welkom.”