Wedstrijdkalender Junioren en Senioren online

Zaterdag, 14 maart 2015

Na een periode van voorbereiding zijn in de afgelopen weken diverse wedstrijd agenda's en de reglementen op de site aangepast.

Iedereen was inmiddels op de hoogte van de nieuwe senior wedstrijdcommissieleden. Het goede nieuws is dat er een nieuwe roofvis wedstrijdcommissie is, waardoor deze competitie gered is (meer informatie volgt later).

Helaas zijn er nog steeds 2 vacatures binnen de jeugd wedstrijdcommissie, dit jaar bestaat de competitie uit 5 avond wedstrijden in de maanden mei en juni. We hopen dat op korte termijn 2 actieve en gemotiveerde personen, de huidige wedstrijdcommissie willen versterken, zodat in 2016 meer (wedstrijd)activiteiten opgezet kunnen worden voor de jeugd.

De doelstelling van de nieuwe senior wedstrijdcommissie in 2015 is: op een ontspannen wijze meer kilo 's vis vangen.

Daarom is er gekozen voor bekende wedstrijdparcoursen waar een goede visstand is, en waar rust en ontspanning tot zijn recht komt. Om de motivatie en het wedstrijdgevoel actief te houden is het gehele reglement aangepast en zijn er meer prestatie prijzen te winnen. Elke wedstrijd wordt gevist om de Koningsbeker en 1 of 2 van de andere prijzen, hierdoor blijft de competitie tot de laatste minuut uitdagend en spannend. Bij de senioren wedstrijdcompetitie is 1 of meer losse wedstrijden mee vissen altijd toegestaan, en daarom mogen jeugdleden geboren voor 1 januari 2003 en vissers die elders lid zijn meedoen.

Agenda, parcoursen en meer informatie zie verder reglementen

De nieuwe roofviswedstrijdcommissie organiseert dit jaar 4 roofviswedstrijden. Het reglement en de datums worden op korte termijn op de site vermeld.

Rest ons een laatste opmerking voor alle leden, ouders en overige lezers

Is het organiseren en begeleiden je tot een plezier ga dan de uitdaging aan en versterk de jeugd wedstrijdcommissie ( ook ouders en niet leden mogen reageren). Wat zou het gaaf zijn als er in 2016 naast een competitie ook een jeugdcursus of andere activiteiten op gezet kunnen worden. Helaas bovengenoemde kan alleen gerealiseerd worden als er minimaal 2 jeugdwedstrijdcommissie leden het huidige team komen versterken. Het kost u maar een paar uurtjes en u doet de jeugd een groot plezier, info of vragen mail dan naar wedstijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vragen over de wedstrijdorganisatie en / of reglementen mail dan naar wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vissers groeten van:

W. Grotenbreg jeugd wedstrijdcommissie