Uitnodiging deelname selectie wedstrijden

Zaterdag, 21 maart 2015

Jaarlijks organiseert Sportvisserij Mid-West Nederland de selectie wedstrijden. De datums en locaties zijn inmiddels bekend.

De Jeugd wedstrijd (A, B en C junioren) zijn op zaterdag 6 juni 2015 aan de Spiekvaart in Zeewolde.
De Senioren wedstrijd is op zaterdag 16 mei 2015 aan de Arkervaart in Nijkerk.
De Feeder wedstrijd is op zaterdag 13 juni 2015 aan het Wolderwijd tussen Harderwijk en Zeewolde.

Voor informatie over de wedstrijden zie bijgevoegde link:

Bij interesse graag vroegtijdig contact opnemen zodat de opgave vlotjes geregeld kan worden, want vol = vol.

Opgave senioren wedstrijd voor uiterlijk 20 april 2015.
Opgave jeugd wedstrijd en Feeder wedstrijd voor uiterlijk 20 mei 2015.

Voor vragen en opgave graag mailen naar: wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vriendelijke vissersgroeten,

W. Grotenbreg