Zet jij je wekker zaterdagochtend ook op 6.30 uur?

Donderdag, 30 april 2015

Zaterdag 2 mei a.s. gaan de wedstrijdvissers van HSV Barneveld de vis opzoeken op één van onze eigen viswateren, voor het vissen van de tweede competitiewedstrijd van het jaar.

De wedstrijdwinnaar gaat ook aan kop om de R. Ravenhorst vaste stok wissel trofee.

Voor vele vissers een uitslaapwedstrijdje omdat het viswater voor hen op fietsafstand te vinden is. De wedstrijd duurt 3 uur en dat is de ideale uitdaging om een wedstrijdje mee te vissen als beginner. Het is de eerste wedstrijd van de 3 die er georganiseerd worden aan de gracht van de Koeweide. De 3 wedstrijden aan de gracht om de Koeweide zijn wedstrijden van 3 uur en worden gevist met een vaste hengel van max 13,00 meter.

Ter info:

Om 7.15 uur sluit de inschrijving en gaan we loten

Om 8.30 uur start de wedstrijd

Om 11.30 uur einde wedstrijd

Ben je geboren voor 1 januari 2003 en is wedstrijdvissen jouw uitdaging? Ga zaterdagmorgen dan vroeg uit bed, om te vissen om de eretitel KONINGSVISSER 2015 en de R.Ravenhorst vaste stok wissel trofee.

Heb je vragen? Mail dan naar wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vriendelijke vissers groeten van de wedstrijdcommissie:

Ricardo en Pieter