Zaterdag vissen we aan de Eem

Woensdag, 20 mei 2015

Aankomende zaterdag, 23 mei, gaan de wedstrijdvissers van HSV Barneveld voor de tweede keer dit jaar naar Baarn en vissen zij de derde competitiewedstrijd aan de Eem.

Als om 6.15 uur de inschrijving gesloten is en de stekken geloot zijn, gaat iedereen de uitdaging aan om de meeste kilo's vis te vangen.

Zowel met de vaste stok (die echt geen 11 of 13 meter lang hoeft te zijn) en de Feeder zijn er volop mogelijkheden om aan dit licht stromende water mooie vis te vangen zoals brasem, voorn of winde. De wedstrijd wordt gevist van 7.30 uur tot 12.30 uur, daarna ruimt iedereen zijn spullen op en gaan we gezamenlijk wegen en weten we wie er deze dag de winnaars zijn en met de prijzen naar huis gaan.

Ben je geboren voor 1 januari 2003 en is wedstrijdvissen jouw uitdaging? Dan kun je aan deze wedstrijd deelnemen. Heb je vragen? Mail dan naar wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vriendelijke vissers groeten van de wedstrijdcommissie

Ricardo en Pieter