Jeugdcompetitie losgebarsten

Donderdag, 21 mei 2015

Ook bij de jeugd is de competitie weer losgebarsten en wordt er serieus om de titel gestreden. Afgelopen dinsdag verruilden de jongeren de schoolbanken voor een mooi plekje aan het water op Norschoten.

Daar werd de tweede competitiewedstrijd gevist, met een goede vangst als resultaat.

Ondanks de regen, wat overigens nog best meeviel, konden we weer rekenen op een grote opkomst, met dit keer zelfs twee deelnemers meer dan de vorige keer. Hierop zijn extra paaltjes uitgezet. De deelnemers hadden zich goed voorbereid, want er werden kleine maden meegebracht die vervolgens onderling verdeeld werden. Niet alleen de vissen konden rekenen op wat lekkers, want die avond werd er getrakteerd op fris en chocoladerepen.

Ook de voorzitter nam een kijkje bij de wedstrijd en hij bracht twee hengels mee. Aan het eind van de wedstrijd keerden twee vissers blij huiswaarts met een extra hengel.

Vijf minuten voor het eind van de wedstrijd zijn we gestopt in verband met het weer. Iedereen hielp goed mee om de resultaten in kaart te brengen. Er is deze avond goed gevangen en er zijn dit keer nieuwe kampioenen. De broers Copier hebben beiden, in de A en in de B jeugd, de eerste plek behaald. Proficiat!

Klik hier voor de uitslag.