Vrijwilligers gezocht voor de Jeugdvisdag

Donderdag, 21 mei 2015

Op zaterdag 30 mei 2015 organiseert HSV Barneveld de Jeugdvisdag 2015. Dit evenement vindt plaats op de Koeweide in Barneveld, van 10.00 uur tot 16.00 uur. Om hier een groot succes van te maken, zijn we op zoek naar vrijwilligers.

Op deze dag, wat we speciaal voor de jeugd organiseren, mag iedereen mee vissen. Kinderen hoeven niet lid te zijn, iedereen krijgt de kans om kennis te maken met de hengelsport.

Zie jij kans om ons op deze dag te helpen? Stuur dan een e-mail naar onze voorzitter, Gerrit Knotters, via e-mailadres voorzitter@hsvbarneveld.nl. Alvast bedankt!