Voorzitter komt vis te kort voor overwinning

Zondag, 24 mei 2015

Tien wedstrijdvissers, waarvan negen van HSV Barneveld en één vrije visser van HSV "De Goudwinde" uit Harskamp, zochten afgelopen zaterdag hun geluk aan de Eem bij Baarn tijdens de derde competitiewedstrijd voor senioren.

Als om 6.15 uur de inschrijving gesloten is en de stekken geloot zijn, gaat ook dit keer iedereen de uitdaging weer aan om de meeste kilo's vis te vangen. De vis wordt vooral verwacht op de kopstekken, wat ook wordt waargemaakt door de vissers. Het was en bleef een leuke gezellige visdag, ondanks het wilde en natte weer.

De competitie in een notendop:

* Vandaag was er één vrije visser die leuk mee heeft gevist (Coen)
* Twee vissers moesten rond 6.00 uur, halverwege knooppunt Hoevelaken, terug omdat ze het winnaars aas waren vergeten (Adriaan en Marco)
* Er was één visser die halverwege zijn topdelen verloor en met veel geluk weer uit het water wist te halen (Rijk)
* Eén visser voorspelde de winnaar en behaalde zijn gelijk (Bart)
* Er was één visser die tot nu toe voor de eentjes viste (Marco)
* We hadden één visser die tot nu toe voor de borrels viste (Rijk)
* En verder: tien natte vissers, drie grote brasems....wat voorn, kleine brasems en een baars

Zie voor de uitslag en tussen stand zonder afschrijvers elders op de site (klik hier).

Zaterdag 13 juni vissen we de vierde wedstrijd aan de Lage Vaart

Parcours locatie:

Lage Vaart >>> Trekweg vanaf viaduct Praamweg bij Almere, tot aan de Lepelaarstocht

Zowel met de vaste stok (die echt geen 11 of 13 meter lang hoeft te zijn) en de Feeder zijn er volop mogelijkheden om aan dit polder water mooie vis te vangen zoals Brasem, Zeelt, Voorn of Winde.

Ben je geboren voor 1 januari 2003 en is wedstrijdvissen jouw uitdaging, dan mag je aan deze wedstrijd mee doen.

Ben je geen lid van HSV BARNEVELD maar wel bij een andere vereniging dan mag je, net als Coen de Wilde, een losse wedstrijd mee vissen.

Heb je vragen? Mail dan naar wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vriendelijke vissers groeten van de wedstrijdcommissie:

Ricardo en Pieter