Hoeveel vissen vangen de junioren dinsdagavond?

Maandag, 1 juni 2015

We zijn alweer op de helft van de jeugdcompetitie beland, want dinsdag 2 juni aanstaande vist de jeugd de derde van vijf avondwedstrijden aan de gracht om de Koeweide.

Deze avond vissen we in de gracht om de Koeweide. De wedstrijd kent hetzelfde programma als de overige jeugdcompetitie wedstrijden:

* Tot 18:00 uur opgave deelname wedstrijd (wees op tijd!)
* Om 18:00 uur stek loten
* Om 18:25 uur 1ste fluitsignaal om te voeren
* Om 18:30 uur 2de fluitsignaal start wedstrijd
* Om 20:25 uur 3de fluitsignaal nog 5 minuutjes
* Om 20:30 uur 4de fluitsignaal einde wedstrijd

Voor de overige wedstrijddatums en locaties kijk op de wedstrijdkalender op onze site. Vis je nog niet zo vaak of weet je nog niet alles? De begeleiders helpen je graag, en één van je ouders, broers of zussen mag je altijd helpen. Het actuele reglement staat ook op de site. Heb je verder nog vragen met betrekking op de wedstrijden? Mail dan naar wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vriendelijke vissers groeten van de jeugdwedstrijdcommissie:

W.Grotenbreg