Junioren hebben 86 vissen gevangen

Dinsdag, 2 juni 2015

Elf deelnemers hebben zich vanavond aangemeld voor deelname aan de derde competitiewedstrijd voor de jeugd. Het viel niet mee om goed vis te vangen, ondanks dat werden er toch 86 gevangen.

Bij de A jeugd misten we een aantal vaste deelnemers, ofwel concurrenten. Zij waren naar Londen, een uitje dat door school was georganiseerd. En er meldde zich ook een nieuwe deelnemer aan, Evert vd Ham viste vanavond voor de eerste keer mee.

Zoals gezegd viel het vanavond niet mee om vis te vangen. Er stond een harde wind. Of zouden de buiken nog vol hebben gezeten met lekkers van afgelopen zaterdag? Toen vond de Jeugdvisdag/Nationale Hengelsportdag op dezelfde locatie aan de gracht om de Koeweide plaats. Wie zal het zeggen? De jongens konden vanavond weer rekenen op de hulp van deelnemers uit de senioren competitie. En al met al is er toch de nodige vis uit het water gehaald. De één haalde er een winde uit, de ander kreeg maar geen vis aan zijn haak en weer een ander haalde misschien wel de kleinste vissen van de hele Koeweide uit het water (twee vissen met een gemiddelde van 13 gram). Vandaag was er bij de prijsuitreiking voor iedereen prijs, waarbij de junioren konden kiezen uit een tuigje of een doosje lood.

Nieuwsgierig naar de resultaten? Klik hier voor de uitslag. Op korte termijn publiceren we de tussenstand!

Iedereen weer bedankt voor de organisatie, begeleiding, maken van het verslag en het versturen van de foto´s. Zo konden we dit keer alles snel bekendmaken via onze website en Facebook pagina.