Dinsdag vist de jeugd op de Vaarst en tussenstand staat online

Maandag, 8 juni 2015

Zullen de vissen goed happen dinsdagavond? Op 9 juni aanstaande vist de jeugd 's avonds de vierde van in totaal vijf wedstrijden. De wedstrijd wordt gehouden op de H. Dunantlaan op de Vaarst.

Elke wedstrijd kent hetzelfde programma:

* Tot 18.00 uur opgave deelname wedstrijd (zorg dat je er op tijd bent)
* Om 18.00 uur stek loten
* Om 18.25 uur 1ste fluitsignaal om te voeren
* Om 18.30 uur 2de fluitsignaal start wedstrijd
* Om 20.25 uur 3de fluitsignaal nog 5 minuutjes
* Om 20.30 uur 4de fluitsignaal einde wedstrijd

Nieuw dit jaar is dat de eerste 4 uitslagen 1 x tellen. De laatste wedstrijd, volgende week dinsdag 16 juni, telt dubbel. Deze wedstrijd vissen we op de ronde vijver op Norschoten. Van de 6 resultaten tellen de 4 beste voor het kampioenschap. Het actuele reglement staat ook op de site, klik hier. De tussenstand, na drie wedstrijden gevist te hebben, ziet er als volgt uit:

Heb je vragen met betrekking op de BKV Koppelwedstrijd en wil je je opgeven doe dit dan per mail via het mailadres:
wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vriendelijke vissersgroeten van de jeugdwedstrijdcommissie:

W. Grotenbreg