Retteketet, 352 vissen in het net

Donderdag, 11 juni 2015

In slechts een paar uurtjes tijd wisten de junioren van HSV Barneveld afgelopen dinsdagavond maar liefst 352 vissen uit het water van De Vaarst te halen. Het team van de A jeugd was elf man sterk en in de B jeugd waren er drie deelnemers.

Er werd vooral veel kleine vis gevangen. Een brasem en een paar grote voorns en ook bleken de vissen op een bepaalde plek goed te happen. Leuk om te vermelden is dat we op deze avond een nieuwe deelnemer in ons midden hadden, Bart van Hoef, in de A jeugd. Hij had tijdens de Jeugdvisdag kennisgemaakt met de hengelsport en kwam nu voor het eerst met ons mee vissen. We begonnen de wedstrijd met veertien man sterk en eindigden de wedstrijd met dertien man, want Nathan Spelt voelde zich zo ziek dat hij halverwege de wedstrijd is gestopt en naar huis is gegaan. We hopen dat het weer goed gaat met Nathan!

Klik hier voor de uitslag. De volgende wedstrijd tellen de punten dubbel.

En tot slot nog een reminder met betrekking tot de BKV Koppelwedstrijd. Heb je interesse? Leuk! Maar zorg er voor dat je op tijd je aanmelding instuurt. Klik hier voor het nieuwsbericht en verdere informatie.