Laatste avondwedstrijd voor de jeugd

Dinsdag, 16 juni 2015

Na alweer vier spannende avondwedstrijden zit de competitie voor de jeugd er bijna op. Dinsdag 16 juni aanstaande organiseert HSV Barneveld voor de jeugd de vijfde en daarmee tevens laatste jeugd avondwedstrijd.

Deze wedstrijd vissen we op de ronde vijver in de wijk Norschoten. De wedstrijd kent hetzelfde programma als de overige jeugdcompetitie wedstrijden:

* Tot 18:00 uur opgave deelname wedstrijd (zorg dat je er op tijd bent)
* Om 18:00 uur stek loten
* Om 18:25 uur 1ste fluitsignaal om te voeren
* Om 18:30 uur 2de fluitsignaal start wedstrijd
* Om 20:25 uur 3de fluitsignaal nog 5 minuutjes
* Om 20:30 uur 4de fluitsignaal einde wedstrijd

Deze laatste wedstrijd telt dubbel dus je uitslag wordt twee keer ingevuld in de grafiek zie deze link. Met deze zes resultaten bepalen de vier beste resultaten de kampioen. Bij gelijk gewicht is het totale gewicht over de vier beste resultaten doorslaggevend.

Na deze laatste avond competitie wedstrijd organiseert HSV Barneveld volgende week zaterdag 27 juni de jaarlijkse BKV KOPPELWEDSTRIJD voor meer info: kijk op de wedstrijdkalender. Of klik hier.

Het actuele reglement staat ook op de site, klik hier. Heb je vragen met betrekking op de BKV KOPPELWEDSTRIJD? Vraag het dan dinsdagavond aan de begeleiders die aanwezig zijn. Zij kunnen de meeste vragen beantwoorden. Opgeven kan nog enkele dagen via het mailadres: wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Heb je verder vragen met betrekking op de wedstrijden? Mail dan naar wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vriendelijke vissersgroeten van de jeugdwedstrijdcommissie:

W. Grotenbreg .....en alle seniorvissers die zich geroepen voelen om jullie
dit jaar te begeleiden