BKV Koppelwedstrijd: de enige prijzenwedstrijd zonder inschrijfgeld

Vrijdag, 19 juni 2015

Dit is een laatste oproep voor opgave voor de jaarlijkse BKV Koppelwedstrijd, die plaatsvindt op zaterdag 27 juni aanstaande. De inschrijving is geopend voor alle leden van HSV Barneveld.

BKV sponsort al jaren deze koppelwedstrijd en de wedstrijd heeft dit jaar zelfs een extra tintje. De vaste stok koppelwedstrijd is om de BKV koppel cup junioren / senioren. Deze wedstrijd is een op zichzelf staande wedstrijd en telt niet mee voor de overige competities. Ook hier geldt de puntentelling van de Koningsbeker. Er wordt dus gevist op gewicht.

Verder wordt het reglement van de senioren gehanteerd in zoverre toepasbaar. Voor alle koppels/ deelnemers is er een prijs, deze wordt uitgereikt na de wedstrijd. Inschrijven los of als koppel (senior/ junior) kan tot uiterlijk dinsdag 23 juni 2015, 20:00 uur. De vissers die zich los aanmelden kunnen voor aanvang van de wedstrijd een koppelmaatje regelen uit de overige losse vissers ( in overleg met de wedstrijdcommissie) anders wordt er gekoppeld door loting.

Inschrijven is verplicht, dit in verband met de organisatie van deze wedstrijd. Zorg ervoor dat je op tijd aanwezig bent, dat is voor 7:15 uur. Voor deze wedstrijd geldt loten 7:15 uur, opbouwen 7:30 uur, vissen 8:30 uur - 11:30 uur. Voor opgave, vragen enzovoorts kun je mailen naar: wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl. Bellen of sms naar 06 - 30306270.

Vriendelijke vissers groeten van de wedstrijdcommissie:

R. v. Malestijn
P. v. Haaften