BKV Koppelwedstrijd zeer geslaagd

Dinsdag, 30 juni 2015

Zaterdag 27 juni jl. visten we als Senioren en Junioren om de BKV Koppelwedstrijd. Vroeg in de ochtend meldden twintig vissers zich aan op het parcours.

Na de loting ging iedereen vol goede moet met een fles drinken en een zak versnaperingen naar de vis stek, met de hoop genoeg vis te vangen voor de winst.

Tijdens deze wedstrijd zijn er geen grote brasems, karpers of zeelten gevangen. Ze hielden zich onder andere schuil tussen de lelievelden. Voorn is er het meest gevangen, 1 winde, een enkele baars en een paar mooie maatse ruisvoorns maakten een totaal dag gewicht van ruim 6,5 kilo. Alle deelnemers visten prijs en gingen nagenietend van een droge viswedstriijd met een zak visvoer naar huis.

De diverse prijzen en consumpties werden mogelijk gemaakt door de sponsor BKV Kraanverhuur uit Barneveld, die wij bedanken voor de sponsoring!

Vriendelijke groeten,

Ricardo en Pieter