Teleurstellende opkomst en vangst

Maandag, 21 september 2015

Voor de eerste roofviswedstrijd op 19 september jl. viel zowel de opkomst als de vangst tegen. Slechts 8 man schreven zich in voor deze eerste wedstrijd.

Nadat de koffie was genuttigd vertrokken zij in kleine groepjes richting waterkant. Twee groepjes kozen voor bootvissen en twee voor het kantvissen. De bootvissers waren uiteindelijk het beste af.

Om 16.00 uur verzamelden de vissers zich weer op de aangewezen locatie met de dagvangst. Helaas viel dat niet mee want slechts 4 van de 8 vissers wisten roofvis binnen te halen. Eric van Schoonhoven was de absolute dag-winnaar met 3 snoeken, waaronder een mooi exemplaar van 80 cm.

De grootste snoek werd gevangen door Orhan Adolfse en tikte zelfs de 88 cm. aan. Hiermee doet Orhan gelijk een serieuze gooi naar de Ab Zegers-trofee.

Hopelijk komen we de volgende wedstrijd met meer vissers bijeen en vangen we meer roofvis dan afgelopen zaterdag. Wij rekenen op jullie komst!

De uitslag

1e plaatsEric van Schoonhoven53/60/80 cm totaal 193 cm