Strijd om R. Ravenhorst Wisseltrofee barst los

Maandag, 21 september 2015

Aankomende zaterdag 26 september, gaan de witvissers van HSV Barneveld, vissen in de gracht om de Koeweide.

Deze en de 3 laatste wedstrijden worden alle gevist met de vaste hengel en worden tevens gevist om de R. RAVENHORST vaste stok wisseltrofee. De wedstrijd duurt 3 uur en dat is de ideale uitdaging om een wedstrijdje mee te vissen als beginner. De wedstrijden aan de gracht om de Koeweide zijn wedstrijden van 3 uur en worden gevist met een vaste hengel van maximaal 13 meter.

Het verdere programma van de competitie voor het jaar 2015 is :

26-09 Senioren Competitie R. Ravenhorst vaste stok trofee Koeweide

03-10 Senioren Competitie KANJERCUP / R. Ravenhorst vaste stok trofee Lage Vaart

17-10 Senioren Competitie R. Ravenhorst vaste stok trofee Koeweide

31-10 Senioren Competitie KANJERCUP / R. Ravenhorst vaste stok trofee Hoge Vaart

Ter info:

- Om 7.15 uur sluit de inschrijving en gaan we loten
- Om 8.30 uur start de wedstrijd
- Om 11.30 uur einde wedstrijd

Ben je geboren voor 1 januari 2003 en is wedstrijdvissen jouw uitdaging? En vis jij mee om de eretitel KONINGSVISSER 2015 en de R. Ravenhorst vaste stok wisseltrofee. Ben je geen lid van HSV BARNEVELD maar wel bij een andere vereniging, en wil je deze of een andere wedstrijd mee vissen dan ben je welkom, graag dan wel voortijdig aanmelden per mail

Heb je vragen? Mail dan naar wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vriendelijke vissers groeten van de wedstrijdcommissie,

Ricardo en Pieter

Rijk Ravenhorst is één van de personen die het langst lid is van HSV Barneveld, en dat is geweest met de oprichting of net na de oprichting van de vereniging bijna 70 jaar geleden, dus spreken we over al meer als een halve eeuw lid van HSV Barneveld, en in vele van deze jaren heeft hij veel vrijwilligerswerk verricht o.a.: in de wedstrijdcommissie, in de jubileumcommissie en niet te vergeten veel heeft hij gedaan voor de jeugd.

Als Ere lid van de vereniging vist hij als het even kan wekelijks op forel, en vist hij de seniorencompetitie mee. net als de BKV koppelwedstrijd die hij dit jaar ook heeft gewonnen. Bij de senioren competitie is Rijk de enige visser die alle wedstrijden vist
met de vaste hengel, en dit is het bewijs dat je echt niet met een feederhengel hoef te vissen.

De oudste wedstrijdvisser van de vereniging heeft nu zijn eigen wisseltrofee, deze is als blijk van waardering aangeboden door het bestuur en de wedstrijdcommissie, maar heeft ook als doelstelling het vaste stok wedstrijdvissen te promoten en te belonen.