Verslag tweede roofviswedstrijd HSV Barneveld

Zondag, 11 oktober 2015

Zaterdag 10 oktober jl. was het zover: er stond weer een roofviswedstrijd gepland, namelijk de tweede van in totaal vier wedstrijden. Op de inschrijvingslocatie bij de familie Mooij ...

verzamelden 9 fanatieke mannen, klaar om te vissen op een vrije vislocatie op verenigingswateren. Deze keer mochten wij twee nieuwe leden begroeten.

Als rond acht uur s´ morgens de inschrijving gesloten is en we samen gezellig een bakkie hebben gedaan, vertrekken we in kleine groepjes om vervolgens een goede plek uit te zoeken aan het verenigingswater. Het is een rustige, licht bewolkte dag en het zonnetje laat zich regelmatig zien. Prima visweer dus! Die dag wordt er zowel baars als snoek gevangen. In totaal gaat het om twee baarsen en vijf snoeken. Uiteindelijk is er sprake van een gedeelde eerste plaats waarbij Eric van Schoonhoven zijn koppositie versterkte. Mooi gedaan, Eric!

De uitslag
 1e plaats Eric van Schoonhoven 82 cm.
 1e plaats  Gerrit Knotters  37/45 82 cm.
 3e plaats Fred Mooij  69 cm.
 4e plaats Orhan Adolfse  7/52
 59 cm.
 5e plaats Roy Mooij  28 cm.

Fantastisch ook dat wij twee nieuwe leden mochten begroeten, de broers Robin en Kevin van Dijk. Bedankt voor jullie komst mannen. Wij zien jullie graag terug bij de komende wedstrijden.

Met vriendelijke groeten, de Roofviscommissie