Geeft de 'Gracht om de Koeweide' verrassingen?

Zondag, 11 oktober 2015

Zaterdag 17 oktober as. vissen we de laatste witviswedstrijd op verenigingswater in het jaar 2015. Deze en de laatste wedstrijden worden gevist met de vaste hengel en worden tevens gevist om de R. RAVENHORST vaste stok wisseltrofee.

De wedstrijd duurt 3 uur en wordt gevist met een vaste hengel van maximaal 13 meter. Twee weken later vissen we de laatste en beslissende wedstrijd aan de Hoge Vaart net buiten Zeewolde.

Met of zonder verrassingen, tijdens de laatste wedstrijden, gaan de gezonde wedstrijdspanningen stijgen, maar er zal toch gepresteerd moeten worden. Het kampioenschap lijkt dit jaar te gaan tussen:

Marco die de eerste drie wedstrijden won
Ricardo die één keer eerste, één keer tweede en drie keer drie punten pakte
Rijk die onder andere één keer eerste, twee keer drie punten en drie keer vier punten pakte

Laatst genoemde gaat ook aan kop in strijd om de R. Ravenhorst vaste stok wisseltrofee.

Ben je geboren voor 1 januari 2003 en is wedstrijdvissen jouw uitdaging? En vis jij mee om de eretitel KONINGSVISSER 2015 en de R. Ravenhorst vaste stok wisseltrofee? Ben je geen lid van HSV BARNEVELD maar wel bij een andere vereniging en wil je deze of een andere wedstrijd mee vissen dan ben je welkom, graag dan wel voortijdig aanmelden per mail.

Heb je vragen? Mail dan naar wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vriendelijke vissersgroeten van de wedstrijdcommissie,

Ricardo en Pieter