Kofferbakverkoop voor uitsluitend visspullen

Woensdag, 4 november 2015

Veel vissers zitten ruim in de visspullen en dan hebben we het niet alleen over de spullen die mee gaan naar de waterkant. Veel ligt vaak op zolder of in de garage stof te happen. Eigenlijk doe je er niets meer mee... Weggeven kan, maar je kunt het natuurlijk ook verkopen.

Hengelsportvereniging Hoop Op Geluk uit Nijkerk organiseert daarom een kofferbakverkoop voor uitsluitend visspullen. Op zaterdag 21 november 2015 kunnen verkopers vanaf 9.00 uur hun auto op het terrein van Hoop op Geluk parkeren. Je kunt er natuurlijk ook naartoe om je voorraad visspullen uit te breiden of (deels) te vervangen. Kopers kunnen terecht van 10.00 uur tot 15.00 uur.

Beeld: Kofferbakverkoop Gerwen

Interesse in een plekje? HSV Hoop op Geluk zorgt voor de koffie voor de verkopers. Het enige wat de vereniging vraagt is je vooraf aan te melden en één bruikbaar artikel aan hen te doneren voor hun Jeugdcommissie. Kinderen tot 16 jaar zijn ook van harte welkom om hun spullen te verkopen, zij kunnen daarbij hun fietskar gebruiken.

Hoe meer verkopers en kopers hoe beter! Daarom het verzoek om via je eventuele Facebook account je (vissers)vrienden op te roepen om deel te nemen of een kijkje te nemen. Wellicht vind jij wel iets waar je al heel lang naar op zoek was!

Meer informatie en aanmelden kan bij Henk Stob via e-mail h.o.stob@vodafonethuis.nl.

Adres clubhuis "de Visburg"
Watergoorweg 87A
3861 MA Nijkerk