Hoe meer stemmen, hoe meer geld, hoe meer vissen!

Donderdag, 5 november 2015

Net als vorig jaar organiseert de Rabobank Gelderse Vallei de Clubkasactie. Enige tijd geleden konden wij ons voor deze actie aanmelden en onlangs is de stemperiode van start gegaan. Alle leden van de bank hebben voor 2 november jl. een unieke code per e-mail ontvangen waarmee ze tot en met 13 november as. kunnen stemmen.

Dit jaar verdeelt Rabobank Gelderse Vallei maar liefst € 50.000,-. Ieder lid van de bank kan vijf stemmen uitbrengen op de vereniging(en) en of stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard. Van de vijf stemmen kun je per organisatie maximaal twee stemmen uitbrengen. Breng jij er twee uit voor HSV Barneveld? Wil je een deel van je resterende stemmen inzetten om popkoor Ofcourse uit Barneveld te steunen?

Wij zijn erg enthousiast over deze actie, want het kan een serieuze en welkome aanvulling voor onze clubkas betekenen. Elke stem is geld waard en hoe meer stemmen, hoe meer geld, hoe meer vissen! Zoals je op de website hebt kunnen lezen, willen we heel graag vissen aankopen voor onze verenigingswateren.

Meer informatie staat op www.rabobank.nl/geldersevallei. Stem jij mee? Deel dit bericht zoveel mogelijk met je familie, vrienden, etc.! Alvast bedankt en we hopen dinsdagavond 24 november as. een mooie cheque in ontvangst te mogen nemen.

Het bestuur van HSV Barneveld