Voorlopige VISpassen 2016 binnen

Woensdag, 11 november 2015

Als iemand via een hengelsportwinkelier lid wordt van een bij Sportvisserij Nederland aangesloten hengelsportvereniging, dan ontvangt men eerst een Voorlopig Bewijs van Lidmaatschap (VBL) ook wel “tijdelijke VISpas” genoemd. HSV Barneveld heeft de Voorlopige VISpassen 2016 binnen.

Bij het VBL ontvangt de sportvisser de Gezamenlijke Lijst van Nederlandse Viswateren en eventueel nog een verenigingslijst van viswateren. Het VBL is één maand geldig. Als het onderste gedeelte van de VBL tijdig wordt ingestuurd naar Sportvisserij Nederland dan ontvangt betrokkene binnen een maand de (definitieve) VISpas.

Bron: Sportvisserij Nederland