Een geweldige opkomst bij de derde roofviswedstrijd

Maandag, 16 november 2015

Na het inschrijven en een lekker bakkie, vertrokken wij met twaalf enthousiastelingen naar de verenigingswateren van HSV Barneveld.

In zes groepjes van twee gingen zij de strijd aan voor de derde roofviswedstrijd. Het weer was absoluut beter dan voorspeld en ook de vangst was zeker de moeite waard! Er werden in totaal dertien roofvissen gevangen. Twaalf snoeken en een baars.

Herman Esveld met een prachtige snoek van 83 cm.

Herman Esveld wist een prachtexemplaar te landen van 83 cm.! Orhan Adolfse is nog steeds koploper waar het gaat om grootste roofvis. De huidige stand laat zien dat er nu een aantal kandidaten vlak bij elkaar liggen. De uiteindelijke winnaar van de competitie van 2015 zal in de laatste wedstrijd op 5 december pas bekend worden maar in principe kan iedereen nog kampioen worden!

Deze snoek bezorgde Fred Mooij een flink wond. Fred werd wel dagwinnaar met vier snoeken.

De uitslag van de 3e roofviswedstrijd

1. Fred Mooij 42/69/59/57 cm.Totaal 227 cm.
 2. Gerrit Knotters 69/51/13 cm. Totaal 133 cm.
 3.  Herman Esveld 83 cm.Totaal 83 cm.
 4.  Geert Jan Smit 41,5/40 cm. Totaal 81,5 cm.
 5.  Jan Grotenbreg 71 cm. Totaal 71 cm.
 6.  Eric van Schoonhoven 41 cm. Totaal 41 cm.

Gerrit Knotters had erg veel haast om snoek te vangen en vergat daardoor zijn broodje ham.
Deze lag na uren nog steeds op het dak van zijn auto...