Wie vangt de grootste snoek?

Maandag, 30 november 2015

Zaterdagmiddag weten we of de snoek van Orhan, uit de eerste wedstrijd, de Ab Zegers vis van 2015 is. Zaterdag 5 december gaan de roofvissers van HSV Barneveld voor het laatst dit jaar de strijd aan om de Ab Zegers wisseltrofee.

De laatste wedstrijd is net als de eerste een vrije locatie wedstrijd op alle wateren binnen en buiten de eigen verenigingswateren, opgenomen in de landelijke lijst.

Beeld: HSV Limmen

Alle roofvissers weten dat er kapitale snoeken rondzwemmen in de regio. Het is een uitdaging om in de laatste wedstrijd vol voor de centimeters te gaan, zodat je bij goed presteren kans maakt op de eretitel roofviskampioen 2015.

Als om 8.15 uur de inschrijving gesloten is en de groepjes (van minimaal twee vissers) verdeeld zijn, gaat iedereen de uitdaging aan om de meeste centimeters roofvis te vangen. De wedstrijd wordt gevist vanaf 8.30 uur en om 16.00 uur dient een ieder terug te zijn op de inschrijflocatie. Ben je lid van HSV Barneveld dan kun je aan deze wedstrijd deelnemen.

Heb je vragen? Mail dan naar wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vriendelijke vissers groeten van de wedstrijdcommissie

Fred en Roy Mooij

PS. Inmiddels is de agenda voor het jaar 2016 bekend en hebben we het reglement voor 2016 weer geactualiseerd. Binnenkort staat deze informatie op onze website.