Prijsuitreiking en Eindejaarsborrel 2015

Zondag, 29 november 2015

Vrijdagavond 11 december reiken we de prijzen uit aan de winnaars van de Junioren-, Senioren- en Roofviscompetitie. Ook blikken we terug op het afgelopen jaar en sluiten we de avond feestelijk af met een lekkere traktatie van Bakkerij De Vries.

We hopen op jullie komst en maken er graag met elkaar een gezellige avond van. Want ook al hebben we geen clubhuis, dat weerhoudt ons er niet van om elkaar zo nu en dan te ontmoeten en bij te praten. Laten we deze 'Eindejaarsborrel' ook als zo'n moment beschouwen. We sluiten deze avond feestelijk af met een lekker drankje en heerlijke oliebollen van Bakkerij De Vries.

Ben je nog niet eerder naar een bijeenkomst van HSV Barneveld geweest? Geen punt, kom gewoon langs en ontdek hoe gezellig het is. Wie weet kom je bekenden tegen. Eén ding is in ieder geval zeker, iedereen heeft iets met elkaar gemeen, namelijk de hengelsport. Dus je hebt altijd iets om over te praten.

Beeld: bol.com

Graag tot ziens op vrijdagavond 11 december aanstaande om 19.30 uur in wijkgebouw Het Rebellenhonk, Prins Hendrikweg 15 in Barneveld.