Vrijwilligers gezocht voor de opzet van een karperwedstrijd

Dinsdag, 22 december 2015

Eén van de goede voornemens van HSV Barneveld voor het nieuwe jaar is om samen met haar leden in het voorjaar een karperwedstrijdcommissie op te richten. Om dit mogelijk te maken, zijn wij op zoek naar vrijwilligers.

Zoals aangegeven op de eindejaarsbijeenkomst van 11 december jl. organiseert de wedstrijdcommissie hier een brainstormavond over in 2016. Vind jij karpervissen leuk? Wil je kinderen wat leren? Wil je tijdens een brainstormsessie met ons meedenken en vind jij het leuk om met elkaar iets te organiseren? Meld je dan voor 1 januari 2016 aan bij de wedstrijdcommissie via wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Wij hopen op jullie hulp zodat we deze lang gekoesterde wens voor een karperwedstrijd binnenkort daadwerkelijk op de wedstrijdkalender van HSV Barneveld kunnen zetten.