Al vissend brainstormen over 2016

Dinsdag, 29 december 2015

Op een paar leden na had de Commissie Visstandbeheer zich op maandag 28 december 2015 verzameld op de Koewei in Barneveld. De insteek van deze ‘Social Sessie’ was brainstormen over het nieuwe jaar voor HSV Barneveld. En natuurlijk waren de commissieleden niet gekomen om met een droog net naar huis terug te keren.

Er werd op snoek en karper gevist en met name in de vroege ochtend brandden de gaspitjes op volle toeren om de heren van een warm bakkie koffie te voorzien. Orhan Adolfse beet de spits af met een mooie schubkarper in perfecte winterkleuren. Top gedaan Orhan. Uiteraard was er ruim voldoende tijd om alle geweldige ideeën met elkaar te delen. Inmiddels kreeg het zonnetje wat kracht en was het zeer goed vertoeven op de Koewei. Maikel Dijkshoorn ving tot slot een mooie schubkarper in het stralende zonnetje.

De snoeken van de Koewei brengen ons vandaag geen geluk, maar met twee mooie karpers en een bewaarzak vol goede ideeën is de Commissie Visstandbeheer klaar voor 2016.