Iedereen is van harte welkom tijdens onze eerste roofviswedstrijd van 2016

Woensdag, 13 januari 2016

Oud en Nieuw is net achter de rug en de wedstrijdcommissie is druk in de weer met de diverse programma's voor het komende seizoen. In de achterliggende dagen heeft de webmaster het roofviswedstrijdreglement aangepast en de wedstrijdagenda op de site geplaatst.

Dit jaar vissen we in totaal zes keer om de Ab Zegers wisseltrofee. De eerste wedstrijd staat in de planning in de maand januari. Zie de agenda. Ook jeugdleden en vissers die vreemd zijn in het roofviswereldje zijn van harte welkom om met de groep actieve roofvissers een dag op pad te gaan.

De huidige groep wedstrijdvissers deelt met alle plezier hun ervaring en zij geven graag tips en trucs en vertellen over hun passie. Zit je verlegen om vervoer van en naar de verzamellocatie mail dan uiterlijk voor woensdag 20.00 uur in de week van de wedstrijd naar de wedstrijdcommissie. Wij zullen er alles aan doen om vervoer te regelen. Heb je vragen? Neem dan contact met ons op per mail via  wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Wij hopen op een grote opkomst en kijken nu al uit naar de eerste wedstrijd van het nieuwe jaar!

Met vriendelijke vissersgroeten,

Wedstrijdcommissie HSV Barneveld