Snoek van 69 cm voor Eric van Schoonhoven

Zondag, 14 februari 2016

Zaterdag werd de tweede roofviswedstrijd van dit seizoen gevist. Na een paar graden vorst in de nacht en vroege ochtend meldden zich zeven deelnemers aan de Achterveldseweg te Barneveld.

In drie groepjes gingen wij vol goede moed weer op stap om te kijken wat er zoal te vangen was. De eerste uren was het lekker koud waardoor er nogal wat ijsvorming rond de ogen van de werphengels was waar te nemen. Af en toe dus even weghalen en weer door. Al snel liet het zonnetje zich zien en stonden we heerlijk aan de waterkant te vissen. Het was een wedstrijd op ons eigen verenigingswater en om 14.00 uur was iedereen weer terug op de inschrijflocatie.

De volgende wedstrijd is op 19 maart en wordt weer gevist op alle wateren waar dat met de vispas is toegestaan. Graag tot dan!!

Uitslag van de 2e roofviswedstrijd:

1. Eric van Schoonhoven 69 cm.

De overige deelnemers wisten helaas geen snoek op de kant te krijgen. Eric was dagwinnaar en gaat met deze snoek van 69 cm. tevens aan kop voor de Ab Zegers-trofee. Gefeliciteerd Eric!