Doe jij ook mee? Wie weet word je Koningsvisser van 2016.

Woensdag, 2 maart 2016

Op zaterdag 12 maart is het zover, dan gaan de wedstrijdvissers van HSV Barneveld de strijd aan om de Koningsbeker. Dus je hebt nog even de tijd om je hengeluitrusting voor te bereiden. Denk aan het controleren van je elastiek montage, je tuigen voorraad, je voer en de luchtbanden van je transportkar.

Traditiegetrouw gaan de vissers ter opening van de competitie op bezoek bij één van de meest uitdagende wedstrijdparcoursen van midden Nederland, de Eem. De Eem in Baarn is de rivier die bekend staat om de goede vangsten in het voorjaar.

Deze eerste competitiewedstrijd is een vrije hengelwedstrijd die gevist wordt om de Koningsbeker en de Kanjer Cup. Alle senioren witvis wedstrijden kennen in het jaar 2016 een standaard wedstrijdschema. Om 7.00 uur loten we om de visstekken, om 8.00 uur begint de wedstrijd en om 12.00 uur is de wedstrijd afgelopen.

Net als vorig jaar, mogen de jeugdvissers die vóór 1 januari 2004 geboren zijn, deelnemen aan twee competities. Naast de avondcompetitie mogen zij ook op zaterdagochtend de uitdaging aangaan en mee vissen met de senioren witvis competitie. Daarmee maken zij kans op de Koningsbeker, de R. Ravenhorst wisseltrofee en de Kanjer Cup. Jeugdleden die mee willen vissen op de Eem of de Hoge Vaart en verlegen zitten om vervoer kunnen tot uiterlijk de woensdag voorafgaand aan de wedstrijd contact opnemen met de wedstrijdcommissie.

Vissers die geen lid zijn van HSV Barneveld (maar wel van een omliggende vereniging) en één of meerdere losse wedstrijden mee willen vissen, kunnen zich voortijdig opgeven per e-mail, zie reglement. Ben je lid en wil je ook graag mee vissen met de diverse wedstrijden die HSV Barneveld organiseert? Kom ook en doe gezellig mee. De wedstrijd commissieleden zijn er altijd om je vragen te beantwoorden. Dit geldt voor alle wedstrijdactiviteiten. Ben je nog geen lid en wil je ook deelnemen? Vraag dan je lidmaatschap aan zodat ook jij nog mee kunt doen aan de competitie van 2016.

Heb je vragen? Neem dan contact met ons op per e-mail via wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl

Met vriendelijke vissersgroeten en tot zaterdag de 12de,

Wedstrijdcommissie H.S.V. Barneveld

Klik hier voor de wedstrijdkalender.
Klik hier voor het wedstrijdreglement.