Wie stopt bestuurslid Van Schoonhoven?

Zaterdag, 26 maart 2016

Op zaterdag 2 april gaan de wedstrijdvissers van HSV Barneveld een tweede poging wagen aan de rivier de Eem bij Baarn. Dus je hebt nog even de tijd om te oefenen.

Maar je kunt ook even de rust pakken en een rondje om lopen of fietsen langs de diverse waterpartijen die onze vereniging in beheer heeft. Bestuurslid Erik van Schoonhoven zal met vol vertrouwen toeleven naar deze wedstrijd. Zijn opening van het visseizoen kan haast niet meer stuk nu hij al drie keer huiswaarts is gegaan als dagwinnaar (twee keer roofviswedstrijd en één keer seniorenwedstrijd).

De competitiewedstrijd is een vrije hengelwedstrijd die gevist wordt om de Koningsbeker en de Kanjer Cup. Om 7.00 uur loten we om de visstekken, om 8.00 uur begint de wedstrijd en om 12.00 uur is de wedstrijd afgelopen.

Net als vorig jaar, mogen de jeugdvissers die vóór 1 januari 2004 geboren zijn, deelnemen aan twee competities. Jeugdleden die mee willen vissen op de Eem of de Hoge Vaart en verlegen zitten om vervoer kunnen tot uiterlijk de woensdag voorafgaand aan de wedstrijd contact opnemen met de wedstrijdcommissie. Vissers die geen lid zijn van HSV Barneveld, maar wel van een omliggende vereniging, en één of meerdere losse wedstrijden mee willen vissen, kunnen zich voortijdig opgeven per e-mail, zie reglement.

Ben je lid en wil je ook graag mee vissen met de diverse wedstrijden die HSV Barneveld organiseert? Kom ook en doe gezellig mee. De wedstrijd commissieleden zijn er altijd om je vragen te beantwoorden. Dit geldt voor alle wedstrijdactiviteiten. Ben je nog geen lid en wil je ook deelnemen? Vraag dan je lidmaatschap aan zodat ook jij nog mee kunt doen aan de competitie van 2016.

Heb je vragen? Neem dan contact met ons op per e-mail via wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Fijne Paasdagen.

Met vriendelijke vissersgroeten en tot zaterdag 2 april as.,

Wedstrijdcommissie H.S.V. Barneveld

Klik hier voor de wedstrijdkalender.
Klik hier voor het wedstrijdreglement.