Verslag tweede wedstrijd Eem

Zondag, 3 april 2016

Afgelopen zaterdag 2 april is het over en uit met alle grapjes van vrijdag 1 april en gaan acht senioren vissers serieus aan het vissen.

De springende vis, die Bart voor het loten al had gezien, moest deze dag alles goed maken omdat er sprake was van een valse start.

Marco ving vandaag een pracht van een winde en een grote brasem. Maar met mooie en grote vis werd je geen winnaar.

Rijk vist op kop aan de zijde van Spakenburg en weet met zijn vaste hengel, voorzien van een versneden top en een niet te dikke lijn, een behoorlijk net vol met vis te vangen en wordt met 5497 gram derde. Pieter pakte in het laatste uur een paar brasems op de kop stek aan de zijde van Amersfoort en weet zo bijna 6 kilo vis te vangen.

Met veel mooi voorns gaat de winst vandaag naar Erik, met ruim 7,2 kg vis is hij nu de koploper om de Kanjercup.

De volgende wedstrijd is over drie weken, op 23 april , aan de ronde vijver aan de H. Dunantlaan in Barneveld.

Met vriendelijke groeten,
Wedstrijdcommissie