Wie vist er mee dinsdagavond?

Zondag, 8 mei 2016

Dinsdag 10 mei aanstaande organiseert HSV Barneveld voor de jeugd de tweede van vijf avondwedstrijden. Aan de welbekende ronde vijver in de woonwijk Norschoten.

Elke wedstrijd kent hetzelfde programma:

* Tot 18.00 uur opgave deelname wedstrijd (zorg dat je op tijd bent)
* Om 18.00 uur stek loten
* Om 18.25 uur 1ste fluitsignaal om te voeren
* Om 18.30 uur 2de fluitsignaal start wedstrijd
* Om 20.25 uur 3de fluitsignaal nog 5 minuutjes
* Om 20.30 uur 4de fluitsignaal einde wedstrijd

Voor de overige wedstrijddatums en locaties: kijk op de wedstrijdkalender of klik hier.

Het actuele reglement staat ook op de site, klik hier. Heb je vragen met betrekking op de selectiewedstrijd? Opgeven kan nog enkele dagen tot uiterlijk 7 mei 2016, via het e-mailadres: wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Heb je verder vragen met betrekking op de wedstrijden? Mail dan naar wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Vriendelijke vissersgroeten van de jeugdwedstrijdcommissie,

W. Grotenbreg