Kampioen gaat de strijd aan met zijn leeftijdsgenoten

Maandag, 9 mei 2016

Nu de aanmeldingsperiode afgelopen is, is er dit jaar één visser die zich wil meten met zijn leeftijdsgenoten. Dit doet hij door deel te nemen aan de door de federatie georganiseerde selectiewedstrijd op zaterdag 4 juni 2016.

Marco Spelt, de Koningsvisser bij de senioren, oftewel de kampioen van 2015 en de winnaar van de R. Ravenhorst wisseltrofee gaat op zaterdag 4 juni 2016 deelnemen aan de selectiewedstrijd aan de Victoria Vesta vijver te Ede.

We wensen Marco een goede voorbereiding en een succesvolle en leerzame visdag. Maar bovenal hopen wij dat hij als winnaar huiswaarts keert.

Succes, je kunt het.