Heeft Erik zaterdag een off day of een happy day?

Dinsdag, 10 mei 2016

Zaterdag 14 mei 2016 vissen de senioren hun vierde competitiewedstrijd in de gracht om de Koeweide. Dan zullen de vissers na 4 uur vissen weten of Erik van Schoonhoven eindigt met een off day of en happy day.

Ook in de gracht om de Koeweide zwemmen bonusvissen die het verschil zullen maken in deze wedstrijd want het vangen van één zeldzame grote zeelt of brasem kan bepalend zijn in de uitslag. Afgelopen weekend heeft kanjerkoning Ricardo hier met succes op geoefend hij wist toen elders op een mooie vis stek kapitale brasems van boven de 2,5 kilo te vangen. Niet met de feeder maar op een simpele montage met de vaste stok.

Deze vierde competitiewedstrijd is een vaste hengelwedstrijd die gevist wordt om de Koningsbeker en de R. Ravenhorst trofee. Alle senioren witviswedstrijden kennen in het jaar 2016 een standaard wedstrijdschema. Om 7.00 uur loten we om de visstekken, om 8.00 uur begint de wedstrijd en om 12.00 uur is de wedstrijd afgelopen. Net als vorig jaar, mogen de jeugdvissers die vóór 1 januari 2004 geboren zijn, ook op zaterdagochtend de uitdaging aangaan en mee vissen met de senioren witviscompetitie. Daarmee maken zij kans op de Koningsbeker, de R. Ravenhorst wisseltrofee en de Kanjer Cup.

Vissers die geen lid zijn van HSV Barneveld (maar wel van een omliggende vereniging) en één of meerdere losse wedstrijden mee willen vissen, kunnen zich voortijdig opgeven per e-mail, zie reglement. Ben je lid en wil je ook graag mee vissen met de diverse wedstrijden die HSV Barneveld organiseert? Kom ook en doe gezellig mee. De wedstrijd commissieleden zijn er altijd om je vragen te beantwoorden. Dit geldt voor alle wedstrijdactiviteiten. Ben je nog geen lid en wil je ook deelnemen? Vraag dan je lidmaatschap aan zodat ook jij nog mee kunt doen aan de competitie van 2016.

Heb je vragen? Neem dan contact met ons op per e-mail via wedstrijdcommissie@hsvbarneveld.nl.

Met vriendelijke vissersgroeten en tot zaterdag 14 mei 2016,

Wedstrijdcommissie H.S.V. Barneveld

Klik hier voor de wedstrijdkalender.
Klik hier voor het wedstrijdreglement.